Skitdag

I onsdags hade jag flyt i mitt måleri, liksom igår. Idag, not so much. Jag började dagen med ett informationsmöte på Arbetsförmedlingen. Av det fick jag ut ungefär noll bra information. Jag hade faktiskt väntat mig något mer. Efter mötet tog jag svängen om Backaplan. Apoteket, Kicks och Intersport. Reashoppade nya träningskläder. Det var skönt att konstatera att jag inte behövde köpa XL på brallorna och att L till och med satt lite löst. För det har jag mig själv och alla mina promenader att tacka!
 
Från det att jag kom hem har detta varit en riktigt skitdag. Hela eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i soffan. Omväxlande gråtit, sovit och kollat på film. Inget att oroa sig för, om någon nu skulle göra det. Jag har saker att bearbeta rent känslomässigt och tar det sig ut i tårar så hindrar jag dem inte. Likväl jobbigt. Lägg på en smällspänningsvärk i skallen på det. Det krävdes dubbla tabletter två gånger om för att dämpa smärtan och nu är den så gott som borta.
 
I morgon kommer några av mina absolut bästa vänner hit och jag längtar efter dem alla. Vi ska laga mat och sedan gå och höra Laleh. Det blir en skön kontrast till den här dagen som jag nu tänker lämna bakom mig.
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2014-02-25 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0