Skönt med fredag

 
Fredag. Så himla skönt. Det har varit en trött vecka för min del. Vet inte riktigt varför och det måste kanske inte finnas en förklaring till allt. Ikväll kommer vännen J till mig. Förutom att äta och dricka gott ska vi även lira med vårt band. Det är flera månader sedan sist. Därtill lär det bli en del snack.
 
Den här veckan har det poppat upp många tankar om olika saker. Mest sånt jag har stött på i arbetet. Mest småsten, men även de små sakerna är sköna att få ventilera och det kan jag med J. Ventilera i princip allt.
 
I övrigt blir det en umgängesintensiv helg. I morgon åker jag till syrran i Ulricehamn och stannar över till söndag och på söndag blir det kalas. Vi ska fira syrran och mig som redan fyllt år och brorsans sambo som fyller snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0