Det är inte dig det är fel på...

Ni märker ju hur sällan jag uppdaterar här just nu. Det beror på ganska många saker. De två främsta orsakerna är att jag inte har en fungerande dator hemma samt att mitt arbete tar nästan all min energi. Jag lyckas inte uppbåda så mycket mer kraft ytterligare än vad jobbet och att vara social kräver.
 
Att vara påhittig och kreativ för bloggens skull hamnar hela tiden som ett senare prioritet. Det känns inte bra. Jag vill leverera ett-två inlägg varje dag och inte ett i veckan som det är nu. Därför tar jag en paus. Jag behöver en tid utan att behöva tänka på bloggen.
 
Jag kommer definitivt att dra igång den igen och jag tror inte att det kommer att dröja allt för länge. Jag hoppas att ni, mina trogna läsare, väntar på mig och fortsätter att följa mig när jag väl är tillbaka. Ni får gärna följa mig på Instagram där det kommer uppdateringar emellanåt. Sök mig på Kreativa_latsidan.
 
Syns och hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Såklart vi väntar :-)

2013-03-27 @ 17:29:07
Postat av: Iris

ja väntar gärna och kollar Instagram, krm!

2013-03-28 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0