Snart, snart, snart

Tänk er en riktigt kladdig kladdkaka, fluffig grädde och färska svenska jordgubbar.
 
Det är vad jag precis har skämt bort mina kollegor med. Det var vi värda, minsann. Idag är det sista arbetsdagen innan semestern. Denna till skyarna upphöjda ledighet. Fyra veckor. Det värsta är att jag känner att fyra veckor är alldeles för lite. Nästa år ska jag se till att spara så pass mycket pengar att jag har råd att vara ledig fem veckor. Utan att slösa på alla semesterdagar i ett svep. Borde gå.
 
Ikväll ska jag ut och äta med några kollegor/vänner och sen blir det bio. I morgon åker jag till mina föräldrar. På söndag ska vi fira morfar som fyller 88 och på måndag ska jag till Värnamo för att träffa en av mina finaste vänner som jag inte träffat på skitlänge. Jag längtar.
 
I typ två veckor har jag räknat ner dagarna. Nu ska jag jobba och samtidigt räkna ner timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0