Gammalt ut, nytt in

 
Sista tidningen är skickad. Så himla, himla skönt. (Bilden är ett utsnitt av framsidan.) Det värsta är allt efterjobb som kommer när man faktiskt klickat iväg tidningen till tryckeriet. För när man väl skickat hamnar jag i någon slags komatrötthet. Det är över-känslan. Kroppen och hjärnan börjar slappna av. Livsfarligt!
 
Den här gången resulterade det i att jag gjorde vissa saker i fel ordning, vilket gav mig merjobb på typ 30 minuter. Helt ok, men löjligt onödigt. Plus att jag visade vår nya adept fel. Det är värst.
 
Nu är allt med tidningen klart i alla fall. I kväll ska jag och några vänner ses på Kville biljard. Där ska vi äta och quiza. Något jag sett fram emot enormt mycket. Tänkte låta det bli ett tillfälle att fira ut den gamla tjänsten och in den nya. Det har inte blivit av förut, men visst passar det ypperligt denna dag då sista tidningen är skickad. Rent fenomenalt bra, faktiskt.
 
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0