Skitapp och födelsedag

 
Ja, den där appen gör ju bara skit av hela mitt inlägg. Jag ber om ursäkt. Inget gick att ställa in, varken storlek på bilderna eller justering av texten. Dessvärre verkar jag inte kunna ändra det nu i efterhand heller. Får i så fall göra om hela inlägget. Jag kanske gör det, för nu ser det ju helt misslyckat ut.
 
För övrigt: det är min födelsedag idag. På väg till jobbet föll något slags snöblandat regn, men plötsligt svepte en vind omkring mig full av snöflingar och då började jag nästa skratta. Det har nämligen fallit snöflingor på varenda födelsedag jag kan minnas. Så också idag alltså. Den dag det inte faller näshönor (som min bror C sa som liten) kommer det inte kännas som en riktigt födelsedag.
 
Igår kväll ringde en vän. Vi har varken pratat eller setts på hur länge som helst. Vi pratade i tre timmar och det hade nog kunnat fortgå om jag inte var tvungen att sova. Jag är fortfarande alldeles glad för det samtalet.
 
Tulpanerna fick jag av min goa kollega A. Så himla fina! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0