Hela hösten bokad

 
Ja, än är det inte höst. Jag går fortfarande barbent och utan jacka. Men känslan är höst och i vanlig ordning lyckas jag boka in helg efter helg. Som det ser ut nu har jag något inbokat varje helg fram till slutet av oktober. Idag blev det dessutom klart att jag har en helg i december bokad. Håkan Hellström spelar på Scandinavium. Det kan jag ju inte missa!
 
Vad som står på schemat i övrigt? Konserter, bröllop, aw med jobbet, Stockholmsresa (eventuellt x 2), besök från Malmö, fester, bokmässa, barndop, 60-årskalas och en massa fotboll. Tråkigt är nog det minsta jag kommer att ha. Sen är det ju kör varje vecka så klart. Den drar igång på måndag och jag längtar!
 
 
Mina höstar har en tendens att bli så här. Jag bokar in och bokar in. Funderar på om det är sommarens energi som spiller över. All aktivitet från semesterveckorna vill liksom hänga i.
 
Det är på gott och ont så klart. Inte för att jag skulle vilja avboka en endaste aktivitet, men en helg utan någonting alls inplanerat är rätt skönt också. Utrymme för det spontana. Å andra sidan. Vissa helger kanske jag har något inbokat på fredag kväll och resten tomt eller fotboll på söndag och resten tomt. Så lite spontanitet ska nog få plats också.
 
Bilderna är tagna för exakt fyra år sedan då jag och min vän S var på "fotoresa" till Bolmsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0