Så svarade ni

 
Jag ställde frågan angående min tavla om ni tyckte att den skulle vara stående eller liggande. En övervägande majoritet tyckte absolut att tavlan ska vara liggande. Precis som jag trodde. Bara två personer samt jag själv tycker att den ska vara stående. Att ha den liggande är det givna, men faktum är att jag målade den stående och stående blir den inte lika övertydlig. För mig blir den mer fantasifull stående. Mer dynamisk.
 
Men, eftersom så många tyckte att den skulle vara liggande har jag bestämt mig för att signera den på utsidan, ställa ut den stående, men meddela eventuell köpare att den får göra som den själv behagar.
 
Tack till alla som svarade! Och tack för alla glada tillrop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0