Hands on

 
Det är mycket på gång samtidigt just nu. Jag försöker verkligen hålla liv i bloggen, men den får stå åt sidan vissa dagar. Jag ska återkomma och berätta lite om vad som hänt om någon vecka när allt lagt sig. Eventuellt har jag två goda besked att berätta om.
 
Idag målar jag. Fast just nu har jag paus. Musiklyssnarpaus. Jag skapar en lista som jag ska spela under utställningen jag ska ha hemma. Det kommer bli väldigt bra! Jag har fått många positiva reaktioner och hoppas på många besökare under de två dagarna i april.
 
Ni som tänker komma får mer än gärna tänka på dem som finns omkring er. Finns det någon i er vänkrets som kan vara intresserade att följa med? Bjud in dem, ta med dem i så fall!
 
Tavlan på bilden gjorde jag färdig i förra veckan. Den hade ett helt annat motiv under, men som jag inte var alls nöjd med. Nu är jag nöjd. Den här gillar jag. Den mäter 40x50 och kommer att vara till salu för 900 kronor. Först på utställnigen i Värnamo och om den finns kvar kommer den att finnas tillgänglig på utställningen i april.

Kommentarer
Postat av: Kerstin Gadd

Jag vill komma i april - du berättar väl för mig när det ska vara? :-) //Kerstin

Svar: Vad roligt! Jag har skapat ett evenemang som ligger på min sida på fb. Kolla där! Men det är 26 och 27 april som gäller. Kl 13-17 båda dagarna. :)
Sofie

2014-02-25 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0