We are smiling

 
I fredags efter jobbet gick jag och J för att se fotoutställning I kroppen min. Det är Kristian Gidlund som porträtteras av Emma Svennson. Bilderna varvas med utdrag ut Kristians blogg där han berättar om den cancer som sakta tar livet av honom.
 
På väg ut fick jag syn på den här texten på ett av trappstegen. Jag var tvungen att fånga den. We are smiling at each other.
 
 
Efter utställningen gick vi till Pinchos som ligger vägg i vägg. Där åt vi en massa smarrigt innan vi åkte hem till mig för att repa. Det blir sällan så mycket repat på de här träffarna. Vi har alldeles för mycket att prata om. Men det är behövligt och minst lika bra som att repa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0