Favorit i repris

 
Vid lunchtid igår anlände jag till Värnamo med tåg och vid stationen stod vännen S och väntade på mig. Som vi gjort så många lördagar förut när vi båda bodde permanent i Värnamo åkte vi till Erikshjälpen.
 
 
S provade en skinnjacka, men köpte en film. Jag hittade ingenting fast jag övervägde att köpa en duk.
 
 
När vi var klara i second hand-affären åkte vi och plockade upp F som ville sällskapa oss för en lunch. Vi käkade på Chaplin som är en rätt speciell pizzeria. Jag har aldrig ätit där tidigare trots att jag bodde nästan fyra år i Värnamo.
 
 
I vanlig ordning var det gott att ses även om det inte blev en jättelång stund den här gången. Goda vänner kan man inte få för mycket av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0