Böcker och cocktails

 
I fredagskväll kom den här goingen till Göteborg från Malmö. Vi har inte setts sedan i våras och det var ett kärt återseende. Från sekund ett pratade vi i ett. En hel helg och ändå hinner man inte klart. Som tur är ses vi om en månad redan.
 
 
I lördags var vi på bok- och biblioteksmässan.
 
 
S vill köpa sig fri och jag lära mig konsten att vara snäll. Ja, utifrån titlarna på två av böckerna vi slog till på. Jag köpte sex böcker plus en gästbok som invigdes redan samma kväll.
 
 
Då hade nämligen jag och M bjudit in till cocktailparty med 1920-talstema.
 
 
Den ena gästen var tjusigare än den andra och vi hade en go kväll tillsammans. Grymma är ni!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, vad fina!

2013-10-03 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0