Hamsterhandla

 
På väg hem igår gick jag vägen om Smyrna Second Hand på Ringön. Jag gick därifrån med en hel kasse grejer som synes. Två tyger, en lampa och flera kantspetsar och band.
 
Jag berättade ju lite kort om mitt senaste projekt i ett inlägg. Än så länge vill jag inte berätta för mycket. Bland annat för att jag inte riktigt vet allting själv än. Dumt att bluddra för mycket då.
 
Kassen med grejer är inhandlad med tanke på mitt projekt i alla fall. Jag tänker att även om jag inte har full klarhet i allting så börjar jag att samla på mig material. Jag vet ju på ett ungefär vad jag vill åstadkomma.
 
Det främsta problemet är förvaring. Var ska jag förvara allting? Eventuellt kanske jag får samla i flyttlådor på vinden innan jag hittar en lokal alternativt en större lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0