Typ snöstorm

 
Efter att ha suttit inne framför dator och symaskin hela dagen bestämde jag mig för promenera en sväng. Mötte en granne i porten som sa att det var skönt till temperaturen sett, men att det var typ snöstorm. Jo, tack. Till att börja med ville min kamera inte ens vara med.
 
 
Det gick bättre sen. Jag var inte helt ensam om att vara ute och gå, dock mötte jag aldrig den här personen. Bara hens steg.
 
 
Kvillebäcken it self med sårskorpa och allt.
 
 
Man ser det inte kanske, men snön viner på bra.
 
 
På den här bilden kan man ana snön i lampans sken. Själv såg jag ut som en snögubbe. Varenda snöflinga verkade fastna som kardborrar på min ullkappa. Bet ganska bra i kinderna och nu sticker det i benen och i ansiktet medan värmen långsamt kommer tillbaka i kroppen. Så värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0