Mer färg åt folket!

 
Efter jobbet uträttade jag några ärenden på stan. Bland annat spanade jag in tyger på Åhléns. Jag är fortfarande på jakt efter tyger till kuddfodral.
 
 
Det här passar inte mig, men jag tyckte det var rart ändå.
 
 
Det här tyget blev jag väldigt förtjust i. Det skulle passa ypperligt, men det var dyrt. 399 kronor metern. Visserligen behöver jag bara 60 centimeter, men ändå. Det blir typ 240 kronor. Jag kanske kan hitta något liknande, fast billigare, någon annanstans.
 
 
Jag var på Indiska och köpte två kompletterande kuddar. Den gula hade jag spanat in på webben och den gröna åkte med mer spontant. Kuddarna ser mycket finare ut tillsammans än på bilden. Lamp- och blixtljus gör inte färgerna rättvisa. Helt klart i alla fall att jag ska behålla den gula. Får se hur jag gör med den ljusgröna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0