Göteborgsblöt dimma

 
Jag hade bestämt mig för att promenera hem efter jobbet idag. Vädret såg lovande ut i morse. Visserligen lätt blankblöt asalt, men ingen nederbörd och några plusgrader i luften. När jag och två kollegor stegade ut från jobbet efter 17.00 var det som att stiga in i den där Göteborgsbekanta dimman. Lite som att gå in i en ångbastu. Fast inte så varm då, men ska man bara hem spelar det ingen större roll. Det var skönt.
 
När jag hade kommit hem åt jag lite och knatade iväg igen. Den här gången till Coop för att hämta ut ett paket med sju filmer som jag beställt från Ginza. Passade på att handla mat också och så knatade jag hem igen. Det är skönt att gå, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fantastiskt vackra bilder av en vacker stad!

Svar: Tack så mycket!
Sofie

2013-01-14 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0