Så kan det gå

 
På väg hem idag drog kollegan C med mig till Holmens marknad. Har inte varit där på ett bra tag nu. Hon flyttar och letar nya möbler, men köpte en skrivmaskin. Snygga fåtöljer!
 
Detta inlägg görs via en app som jag upptäckte fanns för android. Tidigare har den bara funnits i den andra varianten. Vet ej hur detta blir med andra ord. Så ha tålamod om bilder hamnar på fel led etc. Jag får fixa till på jobbet i morgon.
 
 
Känner ni igen denna? Jag har spanat in henne förut på Holmens, men jag tycker fortfarande att 85 kronor är för mycket. På något sätt blir jag ändå glad att hon finns kvar.
 
 
Den här köpte jag till min lilla samling av blågrönt glas. 30 kronor kostade den, men var prissänkt från 60. Jag köpte en duk också för 40 kronor som jag tror passar till mitt nya stora bord.
 
 
Sist men inte minst hittade jag en vårkappa. En väldigt snygg, mörkblå manchesterkappa med fina detaljer. Senast igår tänkte jag att det skulle vara roligt med en ny vårkappa, eftersom den jag har hängt med i många, många år nu. Dessutom är den svart. Kul med mer färg. 75 kronor.Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0