Hänga tavlor

 
Jag hade tänkt hänga upp mina tavlor innan festligheterna i helgen, men det hann jag inte. Däremot vaknade jag med världens energi igår så jag passade på. Tavlan på väggen är den senaste i ordningen. På grund av perspektivet ser den väldigt liten ut, men det är den inte. Eventuellt har jag en spekulant på den här tavlan. 
 
 
Först ställde jag upp tavlorna så här för att testa mig fram vilken placering de skulle få. På den här väggen blev det rödsvartgula färger.
 
 
På den här väggen lite mer grönlila toner. Bland annat bilden på mig när jag spelar fotboll i upphäktad långklänning. Här tänker jag bygga ut med mer så småningom. 
 
 
Så där ja! De tre tavlorna på bordet passade inte in så dem satte jag upp i den lilla hallen vid toaletten.
 
Lägenheten blev så himla mycket mysigare med lite färg på väggarna. Mer ombonat. Efter att jag hade fått upp allt satt jag och bara tittade på det.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fint!

Svar: Tack :) Tänk att det tagit så lång tid innan jag fick upp dem...
Sofie

2013-02-26 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0