En tisdagskväll

 
Det är glest mellan inläggen just nu. Trist, jag vet, men det beror på två saker: tidsbrist och strul med datorn. I tisdags var mina föräldrar här och vi åkte till Ikea.
 
 
Pappa och mamma kikade på skåp.
 
 
Pappa ville skriva upp informationen, men jag tvingade honom att ta ett foto istället.
 
 
Jag gillar lampavdelningen. Kanske inte varje lampa för sig, utan just så här tillsammans i grupp.
 
 
Pappa tog fart i lagergången. (Jag hade gjort detsamma precis innan.) Alla de där kartongerna är mina. Det är mitt arbetsbord och tillhörande skåp. Jag handlade för nästan tre lax. Förutom arbetsbänken köpte jag den där fina kudden jag pratat om och det ångrar jag inte en sekund. Den är så himla fin.
 
 
Hoppas återkomma snart med fler inlägg, för fler inlägg finns i pipen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Blogga på!!

:)

2013-02-08 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0