Julpyntat var det här!

 
Nu har adventsljusstakar och annat pynt åkt fram. Jag är inte mycket för tomtar och allsköns röda grejer, men hjärtan och stjärnor gillar jag och glittriga saker. Sånt passar också bra, tycker jag. Den här adventsljusstaken har hängt med sedan jag var barn.
 
Det finns säkert folk som tycker att jag är för tidigt ute, att man inte får pynta före första advent. Men sånt skiter jag fullständigt i. Jag hade pyntat i oktober om jag hade velat. Så det så!
 
 
Mina två fula bebisänglar! Jag köpte dem på loppis för en femma styck.
 
 
Glittriga stjärnor. Som två önskningar i en. Köpte dem på Klädkällaren för många år sedan när jag jobbade där.
 
 
Mina två fina änglar. Fast dessa har jag inte som julpynt, de får hänga med året runt. Den till höger har jag fått av min vän B.
 
 
Det blev lite pyssel också. Mest för att jag inte hade något att ställa dessa kaneldoftande ljus på.
 
 
Kanske inte snyggaste lösningen, men what ever.
 
Svårt över lag, förresten, att fota julmyset. Det gör sig bäst i verkligheten och sämre på bild. Nu ska jag vila från allt stök och se på film istället. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0