Bästa veckan på länge

 
Äntligen fick jag träffa mina kära vänner D och K. Vi har inte setts sen i somras någon gång. Tiden har bara pinnat iväg och vi har gått om varandra på helgerna. Middag hos mig blev det och bara massa tjöt. Det räcker länge.
 
 
D får till sin schysstaste pose. Som vanligt skrattar jag mest.
 
 
Gulle-D hjälpte mig att få ihop mitt staffli som jag köpte för ett bra tag sedan. Jag började skruva ihop det, men det blev fel i ett tidigt skede. Jag blev så arg att jag inte velat se åt skiten sen. Jag visste att D skulle ha rätta ögat för det, vilket jag inte hade. Inte ens beskrivningen kunde hjälpa mig.
 
Tack goingar för en skön kväll!
 
Detta är lätt min bästa vecka den här hösten. I måndags var jag hemma hos två goda vänner. Middag, film och gött häng. Fick hälsa på deras nyfödda bebis samt gosa med deras hund. Jag som vanligvis inte gillar hundar är väldigt förtjust i deras. Blev aldrig några bilder där tyvärr. Ikväll besök av K och D. På fredag kommer två andra nära vänner på besök och de stannar hela helgen. Så mycket kärlek och glädje på så kort tid. Wow!

Kommentarer
Postat av: Nina

Å, så härligt med bästa veckan! Fram för fler sådana!

Svar: Ja, tänk om man kunde ha sånna oftare. Det vore underbart :)
Sofie

2012-11-14 @ 22:31:42
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0