Ryggläge hela dagen



Dagen idag har inte varit den bästa. Efter att jag kört min vän till stationen kröp jag ner i soffan och här har jag legat hela dagen. Bland annat har jag kollat på program jag missat i veckan. Mitt bredband är så kass (det kommer att bli bättre) att det är bättre att kolla play i telefonen. Måste säga att jag själv är rätt nöjd med min lilla anordning.

Sen intog värsta migränen min skalle. Den satt så hårt att jag knappt pallade upp för att ta tabletter, men eftersom jag inte ens kunde somna på grund av smärtan blev jag tvungen. Däremot somnade jag efter intag av dubbla tabletter.

Vaknade två timmar senare helt omtumlad, men med mindre smärta i skallen. Känner en viss antydan till feber. Hoppas att allt det här eländet är borta i morgon. Skulle gärna ha en normal arbetsvecka utan sjukdagar. Med tanke på att jag bara jobbar halvtid i mars så har jag inte råd att vara sjuk. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0