I gott sällskap

 
Idag har jag haft finbesök av min vän B. Vi började med en förstärkt frukost hemma hos mig och som vanligt när vi ses är det prat, prat, prat och tiden bara rusar iväg. Det är härligt. Sen tog vi oss ner på stan där B bjöd mig på middag och vi åt båda varsin havets Wallenburgare. Smaskigt.
 
 
Vi var ju bara tvungna att gå till Inex. Det är oerhört inspirerande att bara gå och titta på alla färger, dukar och penslar. Jag hittade en fantastisk pensel som jag bara måste köpa, men det kostade 180 kronor så det får vänta lite.
 
 
Toabesök kan behövas.
 
 
Vackert, eller hur! Ett affischplank för tillfället "utan" affischer.
 
 
Från området kring Kungsportsplatsen promenerade vi upp längs Avenyn, vidare längs Vasagatan och in i Haga. Väl där var jag ju bara tvungen att visa B Fåfängan Antik. Därefter satt vi länge på ett fik tvärs över gatan, pratade och tittade på folk.
 
En mycket bra dag!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Johansson

En helt underbar dag Sofie. Känner mig alldeles styrkt och uppmuntrad. Pratet vill liksom fortsätta. Helt klart att det kommer fler tillfällen att släppa lös pratet. KRAM Birgitta

Svar: Snart igen. Kram
Sofie

2012-07-23 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0