Flyttprocessen

 
 
Konversation på fb i lördags kväll:
 
Jag: Hörru! Hur går det för dig med flyttandet? Är du här snart?
Kusin: he he, snabb som blixten är väl aldrig någon som kallat mig :) Kom hit och hjälp mig packa imorgon så kör vi ner ett lass sen...
 
9.45 i söndags morse satte jag mig på en buss mot Jönköping och efter några timmars packande fyllde vi en skåpbil och tog sikte mot Göteborg. Så nu är hon snart här på riktigt. Gött!
 
När jag stod och packade ner kusins kök kände jag att det var skönt att det inte var jag som flyttade igen. Det har blivit många flyttar de senaste åren för min del. Jag har fortfarande ouppackade lådor från senaste flytten trots att halvåret passerat. Men det handlar mest om förvaringsbrist.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Nu ser det ännu bättre ut här. Dessutom ekar det när jag trycker på tangenterna, ett bra tecken är jag säker på!

Svar: Eko är bra!
Sofie

2012-07-23 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0