Pimpa badrummet



Hållaren för toapappersrullen ser inte för rolig ut alltså...tänkte jag när jag flyttade in.



Jag köpte en sprayfärg, bredde ut min arbetsduk på golvet och skred till verket. (Fick öppna fönster i hela lägenheten för att inte tuppa av.)



Och så här blev resultatet. Hacken får ses som effektfullt mönster. Hur många har en toarullshållare i guld? Tjusigt värre.



Det hade varit nice med mer guld på toan. Tankarna växlar lite mellan att spraya hyllplanen, de vita korgarna eller kanske till och med de svarta korgarna. DOCK inte alltsammans utan bara ett av alternativet. Mest troligt de vita korgarna, eftersom de är gamla och inte så himla snygga. Om de fick ny färg skulle jag kanske anstränga mig och byta tyg på dem också till något som passar bättre i det här badrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0