Hon är jag









Jag har så himla roligt när jag sitter och leker i paint. Den översta bilden har några av er redan sett, eftersom jag har den som profilbild både på twitter och facebook samt att jag lagt upp den på fb-sidan. Det är ett självporträtt. Fast spegelvänt. Det är ju så jag alltid ser mig själv. Mitt hår ligger ju åt vänster och inte åt höger som på bilden.

Jag vet inte vad ni säger, men jag upplever att det finns en likhet med mig. Den där lite sura munnen och så håret då. Bilderna är, liksom de förra jag visade, som en utveckling av samma bild. Men jag tror ändå att jag gillar den första bäst. Alltså den översta.

De senaste månaderna har antalet läsare av bloggen ökat rätt mycket. Det är så himla roligt! Däremot är det väldigt få som lämnar kommentar. Det gör mig visserligen inget, för det är besökandet som räknas, tycker jag, men känn er ändå fria att lämna en kråka. Jag kommer att svara!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag följer din blogg ganska flitigt och uppskattar den mycket. Men precis som så många andra borde jag bli bättre på att visa min uppskattning.

Så, tack för din fina och inspirerande blogg.

2012-02-09 @ 13:00:56
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Tack! Vad roligt att du gillar den :) Kommentarer är mest roligt för att det blir mer än envägskommunikation, som bloggen många gånger känns som. Men som sagt så vill jag absolut inte kräva kommentarer av mina läsare. Däremot uppmuntra till det!

2012-02-09 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0