Lucka 23

 
En bild som bäst beskriver ditt humör idag.
 
Den här bilden tog jag våren 2011. Jag hade tillbringat helgen i Göteborg och vände åter till Småland. När jag satt på tåget grät jag. Jag ville inte lämna staden i mitt hjärta. Det slet mig itu.
 
Humöret idag. Inte alls detsamma som bilden gav mig för snart två år sedan. Jag känner mig lugn, glad och nöjd. Precis samma känsla som jag får av bilden nu. Göteborg är inte längre något jag måste lämna utan har blivit staden jag kommer hem till. För det kan jag inte vara annat än nöjd och glad.
 
Jag har känt mig väldigt trött och sliten sista tiden, men nu har jag kommit ner i varv och ser fram emot att fira jul med familjen. På spisen står en kastrull chokladkola och kokar och jag sitter och lyssnar på radio. Snart ska jag  börja packa och fixa till mig. Brorsan hämtar mig om några timmar för att åka till föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0