Lucka 17

 
En bild på dig som tonåring.
 
Den här bilden är från våren 1994. Med andra ord har jag ganska nyligen fyllt 13 år. Redan då hade jag upptäckt det här med lager på lager. T-shirt, skjorta, tröja och jacka. Jag älskar fortfarande denna klädstil. Inte just den på bilden, men lager på lager.
 
Grejen då var att man med hjälp av denna klädteknik kunde ta på sig vårjackan långt innan det var varmt ute. Jag och min vän L började klä oss i strumpbyxor för att kunna gå "barbenta" i mars-april. Så jag hade kunnat ha kläderna enligt ovan fast nedtill strumpbyxor, knälång byxkjol och rejält korvade USA-sockar samt vita sneakers. Jösses vad snygga vi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0