Lucka 14

 
En bild på dig som du inte visste att den togs.
 
Den här bilden har många år på nacken och det är min syster K som har tagit den. Det är en härlig sommardag i maj och jag är 17 år. Vi har kalas för min lillebror som har konfirmerat sig.
 
Att jag hade långklänning på mig den dagen var inget som hindrade mig från att vara med i en spontan fotbollsmatch på vår egen fotbollsplan där hemma på gården. För att få bättre rörelse i steget häktade jag helt enkelt upp klänningen i mina trosor och kastade av mig finskorna. Det gick utmärkt att spela så!
 
Jag älskar den här bilden på alla sätt. Farten, steget, min blick...allt. Bilden är livfull och jag känner mig urstark när jag ser den. Tyvärr har jag inte kvar hela den fysiska styrkan jag hade då, men min inre styrka har vuxit många kilo sedan dess.

Kommentarer
Postat av: Sonja

<3

Svar: <3
Sofie

2012-12-14 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0