Lucka 11

 
En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
 
Det blev tre bilder. Egentligen har jag väl fler drömmar än så, men dessa är mina tre viktigaste. Utan inbördes ordning:
 
När jag målar mår jag väldigt bra och när jag målar brukar det mesta omkring mig fungera och jag är harmonisk. I framtiden vill jag måla mer. Det är en ständig önskan och strävan jag har. Jag vill skapa utrymme i min vardag för att måla.
 
Jag vill skriva böcker. Det är något jag velat sen jag var barn. En dröm som växte sig stark när jag var tio-elva år. En dröm jag fortfarande när. Just nu är jag igång med ett skrivarprojekt som jag hoppas ro i land.
 
Det måste inte vara ett permanent boende, men jag vill ha ett boende vid havet. Allra helst på min paradisö Hönö. Som ort och plats älskar jag Hönö närapå lika mycket som jag älskar Göteborg. På Hönö kan jag landa. När jag är där är jag i nuet. Vackrare ställe har jag inte stött på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0