Snart är jag där

 
 
 
Bild: Skärmdump Google
 
Tidigt, tidigt i morgon bitti, halv fem för att vara exakt, beger jag mig till Landvetter flygplats tillsammans med mina chefer och kollegor. Vid halvsju bär det av till Island. Jag har alltid drömt om att åka dit och nu blir det verklighet. Så himla gött!
 
Det jag ser mest fram emot är att åka på valsafari. Det ska vi göra på fredag och som prognosen ser ut nu blir det strålande sol och runt 18 grader. Kan ju knappast bli bättre.Vid den här tiden på året är det ungefär 95 procents chans att få syn på valar, vilket bådar gott. Jag menar, så galen otur kan vi ju inte ha att vi missar dem helt...
 
Bonus var att jag idag läste mig till att det finns ett gym på hotellet där vi ska bo. Då kan jag sälla mig till den skaran av dårar som tränar vart de än kommer. Känns fint. Väl på plats kanske jag inte pallar något pass i gymmet, men träningskläderna åker ner i väskan i fall andan faller på.
 
Jag tar med mig datorn så förhoppningsvis dyker det upp ett inlägg från Island under de kommande dagarna. Håll utkik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0