Rött eller rosa

 
På lördag är det bröllop och ikväll har jag försökt välja färg på nagellack. Det rosa passar kläderna bättre, men om jag väljer rosa har jag ingen bra färg till läpparna. Eller egentligen har jag ett supermatchigt läppglans, men rosa på läpparna till mitt ljusa hår blir allt annat än tufft och jag vill ju inte vara mesig.
 
 
Röda naglar och röda läppar kan väl aldrig vara fel? Jag passade på att provsminka också. Hur svarta ögon vågar man ha på bröllop egentligen? Jättesvarta tror jag och då är jag inte ens halvvägs med min sminkning.
 
 
Ja och så klippte jag mig också. Jag vill ju inte vara tofsig kring öronen och i nacken nu när jag ska på finfest. OBS! Klädseln på korten är inte densamma som ska bäras på bröllopet. Detta är min morgonrock ju!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hey, nu börjar det likna riktigt gamla tider! Håret dårå... Tänker på en bild när du lirar boll i en lila klänning som jag tagit på dig en gång ; )

Svar: Ja, så här kort har jag nog inte haft sedan dess. Det var där runt 97-98. Oerhört behändigt :)
Sofie

2012-08-08 @ 22:36:38
Postat av: Johanna

Rött!!

Svar: Ja, det får bli rött :) Men jag hann inte måla färdigt naglarna igår så har en hand med rosa och en med röda naglar idag!
Sofie

2012-08-08 @ 23:08:55
Postat av: Kajsa

Du är jättefin : )

Svar: Framför allt med fiskmun :) Tack!
Sofie

2012-08-09 @ 08:12:00
Postat av: Iris

rött! absolut! du är jättesnygg i röda naglar och rött läppstift! ...och jättefin i håret!...:-))

Svar: Tack så mycket!
Sofie

2012-08-10 @ 09:01:16
Postat av: unga fröken karlssons Esteterier

Blev så himla glad över din kommentar hos mig! Både skönt att höra att fler vet hur det är, och att du dessutom säger hej för första gången. :) Tack tack tack, och tusen gånger pepp tillbaka till dig!

Svar: Tack vad go du är! Om du vill ha nya bekantskaper när ni drar lasset till Göteborg så får du höra av dig :)
Sofie

2012-08-11 @ 18:03:00
URL: http://www.esteterier.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0