Gaga på Globen

 
Jag har hållit tanken borta för den känns så overklig, men nu slog den mig. Jösses! Om två dygn står jag och min vän S i Globen i väntan på att Lady Gaga ska äntra scen. Oj, oj, oj! Jag tror att det kommer bli en upplevelse att minnas länge, länge.
 
Första gången jag hörde Lady Gaga var med låten "Just dance" och vid det laget hade jag inte fastnat för henne. Det var först av en händelse ett tag senare via Cherry Records hemsida. Där fanns några liveklipp med Robyn som jag lyssnat på flera gånger. Där dök det upp några klipp med Lady Gaga. I ett klipp kör hon en rejält soulig version av "Pokerface". Gaga var ensam med en flygel som hon själv spelade på.
 
Det var då som jag förstod att den här tjejen inte är någon produkt. Hon kan sin grej. Hon är en riktigt artist som har världens pipa. Det var då jag föll.
 
Lady Gaga går sin egen väg. Hon provocerar, sätter trender och är en nyskapare av rang. Och henne ska jag uppleva live! Klippet ovan? Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hey, när får vi rapport? ; )

Svar: Under dagen, hoppas jag.
Sofie

2012-08-31 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0