Spontanitet när den är som bäst



Den här dagen bjöd på en ganska spontan dejt med min goa vän S.



Vi käkade sen lunch och jag beställde in den här smarriga tallriken med gravad lax, fisk- och skaldjursgryta samt räkor med gräddädelost. Löjligt gott.



Dagen fortsatte i samma spontana anda. Jag hade inte bestämt mig om jag skulle gå på IFK-Åtvidaberg, men när jag såg alla blåvitklädda på stan blev jag sugen och gick. Gött med hemmavinst och två mål av Stiller. Favoriten Sella spelade från start och gjorde en bra match, liksom Sana.



Hållplatsen var rejält överfull av folk så även vagnar och bussar som rullade in. Då blev jag spontan igen och gick hem. Med tanke på vad man har för ögonen när man går hem från stan till mig kan det aldrig bli tråkigt. Göteborgs vackraste plats!



Mitt kära Ramberg! Vid dess fot bor jag!



En lycklig och glad filur. Än är dagen inte slut. Snart ska jag ner till stan igen och träffa en god vän. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0