Sagofilur festar på Liseberg ...




Hurra! Äntligen finns Instagram för Android. Som jag har längtat. För ett par veckor sedan fick jag reda på att det var på gång och idag har jag laddat ner appen. Nu är visserligen dessa bilder inte tagna via Instagram, men väl med mobilkameran. Om ni vill följa mig på Instagram så heter jag Kreativa_latsidan så klart.

Idag har jag känt mig lite som en sagofigur. En knasig en. Och som jag har gillat det! Prickig klänning och prickiga skor. Illgröna strumpbyxor och knallröd sjal. Riktigt underbart fulsnyggt!

Efter jobbet var jag hos optikern och testade min syn. Den var densamma som för två år sedan. Precis som jag hävdade innan. Om två veckor är mina nya glasögon klara. Inga vanliga utan slipade solglasögon. Det ska bli så skönt att kunna ha solsglasögon som jag faktiskt ser bra med.

Det har varit en händelserik dag på många sätt. Massor att göra på jobbet. Vi skickade tidningen i förmiddags. Det gick finfint och nu är jag riktigt taggad på att komma igång med nästa nummer. Jag har redan fullt av idéer och uppslag. Innan vi gick hem fick vi en påskpresent från företaget - ett inträdeskort till Liseberg. Super! Jag surfade in och kollade spelschemat på en gång och det kommer definitivt att bli ett flertal turer dit i sommar.

Inte nog. Jag har blivit bjuden på fest i Värnamo i maj. Förhoppningsvis ska jag kunna åka också. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0