Mitt i veckan-lycka



Jag tänkte stått emot min lust att åka till Erikshjälpen idag. Tänkte att när man kommer en kvart innan stängning finns väl inget att hitta. När man ser bilden ovan fattar ni nog att jag är glad att jag ändå åkte. Den där lampan är ju fullständigt fantastisk! 50 kronor. Självklart fungerar den. Nu ska jag bara hitta en bra plats där den får lysa även när den är släckt.



Det blev ytterligare en Malmstake. Har jag fått dille nu? Ja, det verkar inte bättre. När jag fick syn på denna stod jag och vägde den i handen medan jag funderade på om jag skulle ha den. Jag hade ju redan de tre på pianot, men så tänkte jag att jag kan skaffa mig ett stort gäng av ljusstakar. Hur det blir med den saken återstår att se. Den här ljushållaren pyntade jag 30 kronor för.

Så vad lär vi oss av detta? Det är inte ogjort att åka till Erikshjälpen ens en kvart före stängning. Värsta fynden kan ju finnas kvar!

Trackback
RSS 2.0