Hyllor, Malm och ramar



Jag är sjukt svag för små söta hyllmöbler. Förvaring, det är grejen. Jag behövde inte fundera länge över om jag skulle ha den här eller inte. Alltid går den att använda till något! Jag skulle kunna ha tidningar i den, eller tyger, kanske skor. Den är ungefär 60 centimeter hög och 40 centimeter bred. Jag hittade den på Erikshjälpen. Gissa priset! 20 kronor. Nu fattar ni varför det inte var svårt att bestämma sig.



Den här typen av ljusstakar har aldrig varit i min smak. Jag har ibland undrat varför folk kastar sig över dem som vore det guld, men saker och ting ändras. Helst vill man ju ha de där tunga med MALM-stämpel i botten. De två mindre är inte det. Dem köpte jag för 15 kronor styck på Erikshjälpen.

Den större däremot är en Malm och den köpte jag för 20 kronor på Andra hand. Jag kollade lite på olika nätaktioner och såg ett par Malmstakar som låg på 300 kronor, men de var lite fylligare i formen än denna. Men egentligen bryr jag mig inte om ett eventuellt marknadspris, det var inte därför jag köpte den. De här tre ska få stå tillsammans på pianot. Ska bara få dit ljus också.



De här köpte jag för 10 kronor styck på Erikshjälpen. Otroligt fina ramar! Det var därför jag inte kunde låta bli dem, trots att jag inte vet vad jag ska använda dem till. Kan hända det blir någon typ av kollage i framtiden.

Trackback
RSS 2.0