Utställning på gång ...



Kom på att jag måste berätta! Jag och en person till jobbar för att kunna ha en liten utställning i Värnamo i slutet av november. Vi har fått gillande respons från dem vi lämnade förslaget till (som också kan lägga krokben på alltihop om det vill sig illa). Eftersom det inte är spikat än vill jag inte lämna ut mer information än så här. Jag lovar att återkomma så fort det bara går, men för er som är intresserade att komma och kolla kan det vara värt att plita en liten kråka i kalendern den 27 november.

Jag har fyra tavlor som olika personer hintat intresse om att köpa. Om ni läser detta, fundera igen. Tavlorna kommer med stor sannolikhet att vara till salu på utställningen, men ni har första  tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0