Någon som vill ha?!

Nu är det snabba ryck som gäller. Annars är det lätt att allt jag tänker få gjort inte blir av. Har hittills packat tre kassar. Två med kläder och en med tavelramar, krukor och lite annat. Sen tidigare har jag även en kasse med böcker och filmer som ska iväg. Nu har jag rensat bland väskorna. Tänkte visa dem ifall det är någon som är intresserad av dem.



Axelväska Björn Borg. En sån där bra att ha väska. Jag hittade en biljett från Friidrots-VM i Göteborg 2006 i den. Tydligen har jag inte behövt någon bra att ha-väska sedan dess. Dags att skiljas.



"Smutsrosa" säckig väska från Lindex. Ganska rymlig och jag har använt den mycket, men länge sen nu.



Handväska i skinn köpt i Kina.



Mulberry i skinn. Som synes har ena låset lossnat, men det finns i väskan för den som orkar laga/lämna till lagning.



Syntetisk liten smidig handväska. Köpt på H&M.



Sportig gul handväska med lång rem från La Redoute.



Till sist. Ännu en Björn Borg. Jag hade en tid där jag älskade allt som kom från detta märke. Väskan i tyg, remmen i syntetiskt skinn.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!



Ja det har blivit en del väskor under åren...

Duktig du är på rensa ut!

Den smutsrosa har jag för mig att jag hade i grönt, användes mycket.



Ha det gott!

2011-10-22 @ 10:39:05
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Jag tror jag minns att den fanns i grönt. Snygg väska :) Att jag rensar är för att motverka den inneboende samlarmänniskan i mig. Om jag inte rensade skulle jag vara en av dem som hamnar i en sån där såpa med någon som kommer hem och slänger allt man har. Haha!

2011-10-22 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0