Helg i Nöre



Jag var hos mina föräldrar i helgen. Båda mina systrar var där med sina kids. Så fort vi kom ut sprang Krabban och Skruttan iväg för att se på korna, men de var så långt borta ...



Så upptäckte de bäcken och började plocka stenar att kasta i vattnet. Det är verkligen en favoritsyssla. Ännu roligare när hunden Bonzo kastar sig i vattnet i försök att fånga stenarna.



Kusinerna var sannerligen färgkoordinerade.



Krabban älskar att springa. Han sprang ut på en åker och Skruttan for efter. Lite knepigt var det att hålla balansen bland tuvorna.



Äntligen kom de lite närmare korna. Skrämmande och fascinerande på samma gång, minst sagt. Härligt att se kusinerna leka med varandra. De har riktigt roligt ihop och jag med!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

: )

2011-10-11 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0