Härlig helg i Halmstad


















Ibland vill jag inte säga något alls om de bilder jag publicerar. Så känner jag nu. Ord är inte alltid tillräckliga. Helgen i Halmstad blev precis så fin som jag hoppades att den skulle bli. Lite i fiskens tecken. I Laholm hoppade laxar och det var svåra att fånga på bild. Vi köpte rökt lax och räkor med oss till middag och lunchen intog vi på Johans favoritsushiställe. Det var gott. Efter middagen spelade vi Pratmakarna. Sanlöst roligt spel. Tröttheten tog ut sin rätt och kvällen blev ganska ung. Innan vi skildes åt i söndags gick vi en promenad i bokskogen ovanför sjukhuset. Nog sagt så om en härlig helg som jag kommer att bära med mig länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0