Kakfat i våningar



Jag tycker det är kul med våningsfat. Spanar ständigt och jämt efter dem, men jag köper inget. Kanske mest för att jag inte har hittat det ultimata fatet än. Och kanske för att jag inte vet hur det ultimata våningsfatet ser ut. Å andra sidan är jag faktiskt övertygad om att jag kommer att veta det när jag väl har det framför mig.

Fatet på bilden är från Indiska. Jag tycker det är väldigt fint. Ändå är det inte helt så det får mig på fall. Förmodligen för färgerna, även om det är dem jag gillar här. Jag hör hur bakvänt det låter. För ett tag sedan hade Indiska ett vitt fat på fot med sirlig kant och glaskupa. Det diggade jag, men vid tillfället hade jag inte pengar nog.

Ja, ja. Rätt vad det är springer jag på våningsfaten som jag vill ha. Då är det bara att hoppas att plånboken ha täckning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0