Röda skor ...



Jag och mamma var ute på en rejäl shoppingtur igår. Först åkte vi till Gällstad och sedan Borås. Jag var ute efter skor och tyg i huvudsak och hittade skorna på bilden. De är så himla snygga och jag är riktigt nöjd. Klurar på när första bästa tillfälle att använda dem infinner sig bara. Självklart är det skinn både inuti och utanpå. Jag föredrar skinnskor över allt annat.

Jag är svag för skor med spännen. Det gör att mina fötter ser lite mindre ut. Likadant ger sko med öppen tå ett nättare intryck. Mina fötter passar ju min längd och jag har inte ont av att de är stora, men jag undviker skor som får dem att se större ut än vad de är. Sen är det ingen hemlighet att jag älskar röda skor heller.

500 kronor kostade paret och var egentligen inte alls vad jag var ute efter. Inte akut i alla fall. Fast ska jag vara ärlig har jag inga akuta skobehov. Det finns sen gammalt en hel del att välja mellan ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju dig jag ska shoppa skor med!! Jätte fina!!

2011-05-03 @ 23:24:25
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Ja, det kanske du skulle, men inte lätt att veta om jag vill när du är anonym ... :)

2011-05-04 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0