Luc Besson-box plus tre



Som jag nämnde för några dagar sedan gjorde jag en rejäl utrensning bland mina filmer. Rent krasst plockade jag bort alla mina vhs:er. Problemet för mig var att bland dem fanns flera filmer som slåss om epitetet favoritfilm. En genomsökning på Ginza visade att alla inte ens gick att få tag i. I alla fall inte på den sajten.

När jag väl började söka var det svårt att inte vilja köpa. Jag föll till föga. Mest för att det blev himla mycket billigare än vad jag kunde tro. Moulin Rouge är en stor favorit. Den måste stå i min hylla. Så är det bara. Samma med Leon. Jag har velat Se Coco Chanel sedan jag såg den andra filmen om Chanel med Audrey Tautou i huvudrollen. Ett hål i mitt hjärta är också en film som jag har velat se. Eftersom den bara kostade 19 kronor slängde jag med den i beställningen.

Det stora blå fanns också bland mina vhs:er och eftersom Ginza hade ett tjusigt erbjudande på en Luc Besson-box slog jag till på den. Förutom nämnda titlar ingår Atlantis, Femte elementet, Den sista striden, Nikita och Subway. Hela det här paketet med tio filmer kostade mig 315 kronor. Frakten inräknad. Det är en bra summa för att vilja ha fem filmer och få fem på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0