Jag vill dit. Nu!



Via den ena och den andra länken hamnade jag på Fiskekrogen. En av Göteborgs mest välrenommerade restauranger. Jag har nämnt den förut. För tio år sedan var vi där med familjen och jag har aldrig, varken tidigare eller senare, njutit så mycket av en måltid. Det var helt fantastiskt. Obeskrivligt.

Att jag hamnde på hemsidan igen hade med ett rykte om buffé att göra. Inte vilken buffé som helst utan en med skaldjur och fisk. Jag blir alldeles till mig av tanken på att få äta hur mycket skaldjur jag vill. Dessutom för det givmilda priset 295 kronor. I sommar någon gång vill jag gärna sitta där och pilla räkor och klämma krabbklor.

Det vattnas verkligen i munnen på mig. Jag läste även igenom deras meny. Jösses! Jag skulle vilja äta allt. Deras menyförslag på trerätters kostar mellan 535 och 695. Jag är övertygad om att det är värt varenda krona och att varje tugga smälter i munnen.

Vem hänger på?


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag vill!!

2011-05-30 @ 14:30:48
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Deal!

2011-05-30 @ 16:12:31
Postat av: Johan

Jag och Therese ska äta deras avsmakningsmeny på lördag :)

2011-06-02 @ 09:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0