Upptäckt dubbelt upp

Med mina oregelbundna jobbtider missar jag ofta program och inte bara program, jag har typ missat en hel säsong av Dom kallar oss artister. När jag låg hemma och var sjuk kollade jag igenom alla avsnitt utom ett på SVT play. Avsnittet jag sparade var det med September. Jag såg det igår. Hon är skön. Jag diggar henne. I varje avsnitt tipsar artisterna om musik och September tipsade om artisten i klippet nedan.



Janelle Monáe har en grym röst. Den här låten har jag hört några gånger på P3, men jag har inte riktigt tagit den till mig. Det gjorde jag däremot igår när jag spanade in denna och några andra videos på youtube.

Dessutom gjorde jag en rolig upptäckt idag. Janelle Monáe är ju sedan ett tag bokad till Way out west. Klockrent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0