Sofie och vagnarna



Idag ska jag åka spårvagn! Jag älskar spårvagnarna. Det är ljuvligt att sitta och skaka fram genom stan. Jag fick dessutom en direktrapport i morse om att solen skiner i Göteborg. Hoppas verkligen att den håller i tills jag kommer vid tolvsnåret och att den fortsätter så hela helgen. En kollega sa att det skulle bli upp till tio grader. Det hoppas jag innerligt. Vore helt fantastiskt.

Det har blivit några Göteborgshelger för mig det senaste. Tyvärr tar de slut så fort, men den här helgen har jag ganska gott om tid. Jag ska hälsa på vänner som jag ständigt längtar efter och det är ganska sällan vi ses. Men först ska jag kila lite på stan och bara njuta av atmosfären.

Imorgon hoppas jag att det blir en lat dag. Jag bokade tåg hem först vid 18. Så är det någon som vill ses för en fika så låt mig veta!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!



kanske ska vi boka in en träff i Göteborg? Är visserligen sugen på att se din lägenhet i verkligheten, men kanske är Göteborg lättare att få till?



Ha det gott!

2011-03-07 @ 20:21:56
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Du har nog rätt och det lär bli fler lägenheter att besöka ;)

2011-03-07 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0