Rabatterat smink



Idag köpte jag smink. Det händer verkligen inte ofta. Jag kör med samma gamla vanliga och fyller på när det tar slut, men nu köpte jag helt andra saker. Det är roligt. Faktum är att de där helgerna när jag målade mina naglar har gett mersmak och nu har jag målade naglar jämt. Då kändes det kul med mer än bara rosa och rött. Mer färg åt tillvaron!

Hela vintern har jag tänkt att köpa rouge, men det har inte blivit av. Nu när våren kommer känns det ännu fräschare med extra färg på kinderna. Ögonskuggorna är ljusa, men inte fullt så ljusa som bilden visar.

Det är ganska billigt smink. Totalt gick det på 322 kronor. Som medlem hade jag 20 procents rabatt plus att jag hade en bonuskupong på 150 kronor. Således betalde jag bara 107 kronor. Smort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0