Imorgon är en annan dag



Imorgon är det jag och bästa M som beger oss till Göteborg för en härlig dag tillsammans. Bussen lämnar Jönköping tidigt på morgonen och när vi kommer fram blir det till att strosa på stan och käka lunch. Huvudanledningen är ändå klockan 15 då Mia Skäringer kör sin show Dyngkåt och hur helig som helst på Göteborgs konserthus. Jag köpte biljetterna i oktober och har hunnit längta ett bra tag.

Mia Skäringer är min idol! Jag har inte sett så mycket av vad hon gjort egentligen, men jag har följt hennes blogg. Hon är så stark och så skör. Hon är en människa som verkar sakna censur. Det tycker jag är underbart. Vi har plats på rad två och jag har höga förväntningar på föreställningen.

Efter Mia gjort sitt ska vi leta upp något nice matställe innan bussen framåt kvällningen tar oss tillbaka till Småland. Kan inte bli annat än bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0