Gäster med gester!!



Haha! Fy vad roligt! För någon månad sedan kom jag att tänka på det gamla hederliga programmet Gäster med gester. Tänkte att det var fasligt länge sedan det gick, men jag minns att jag gillade det. Imponerades av alla gester och idérikedomen både hos den som utförde och hos dem som gissade. Ett bra och lite knasigt underhållningsprogram. För någon vecka sedan dök programmet upp i ett samtal och nu kunde jag läsa att SVT kör igång programmet till hösten. Kul! Laguppställningen verkar lovande också. Många härliga personer.

I klippet från 1983 känns allt en aning rörigt och att göra tv på det sättet kanske inte skulle funka idag. Det ska bli spännande att se hur det blir. Väldigt roligt när Lennart Swahn funderar över vad programmet kan tänkas kallas när det är över också! Och självklart har Galenskaparna & After shave gjort sin variant. Ren galenskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0